SWEET SUNDAY






11 komentarze:

  1. Bardzo lubie szafirki:))) wspaniałe zdjęcia i takie mniami:))) Dobrej niedzieli Karola!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm...ale pyszności dziś serwujesz! I widzę,że też cię nosi bo co rusz inny banerek się pojawia u ciebie :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie pyszności:) też chcę! ;) miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same szafirki!:) Kupiłam wczoraj, obfotografowałam od góry do dołu a teraz cieszą moje oko w kuchni:) Milej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tak czasami zupełnie przypadkiem odkryć fajny blog- bardzo ładnie i smakowicie tu u Ciebie:)
    Pozdrawiam cieplutko
    V.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam szafirki i serniki :) mniam !

    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. pysznie i wiosennie :) ileż uroku mają te szafirki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie i odrobinkę wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do zabawy: http://walkingondream.blogspot.com/2014/02/liebster-blog.html

    :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ★